A mai világban már az emberek szerves részét képezi a közösségi média. Facebookot, Instagramot, TikTokot görgetve indulunk meg a konyhába, sőt, még ebédszünetben, lefekvés előtt is vetünk rá egy gyors pillantást. Ebből következik, hogy a közösségi médiában való jelenlét már nem előnynek számít, hanem szinte alapkövetelmény, ha ki akarunk emelkedni versenytársaink közül.
A Facebooknak már több mint 6 millió, az Instagramnak pedig több mint 3 millió felhasználója van csak Magyarországon, és ez napról napra gyarapszik. Ebbe azok is beletartoznak, akik akár a Te vállalkozásod bevételét is gyarapíthatják, ha sikerül elérni őket. Ehhez azonban nem csak frappáns és ötletes tartalmat kell megálmodni, fontos, hogy az marketing szempontból is jól szerkesztett legyen, és a megfelelő összeggel, a megfelelő célközönség számára legyen hirdetve. Ebben, és még számos más aspektusában nyújt segítséget cégünk a szakmában megszerzett tapasztalatunkkal.
Egy social kampány teljesítményét az alábbi mutatókkal követhetjük nyomon:
Külső cikkek írásával, a weboldal forráskód és linkoptimalizálásával, továbbá linképítéssel, blog írással, PR Cikkek írásával érjük el a kívánt célt.
Az eredményeket minden héten küldjük e-mailben (helyezések, munkák).
Tehát a fejlődés hétről hétre nyomonkövethető, a cél elérése (első oldal teteje) a kiválasztott kulcsszavak aktuális helyezéstől, kulcsszavak erősségétől, a weboldal állapotától függ, de általában 6-8 hónap.
Új weboldal készítés esetén először meghatározzuk a cég arculatát. Elkészítjük a grafikákat, leprogramozzuk az oldalt és feltöltjük tartalommal.
Meglévő weboldal esetén felmérjük az igényeket és ahhoz mérten teljesítjük. Ha kell a teljes tartalom és belső linkhálózat megtartásával készül az oldal.
Természetesen vállaljuk a webmesteri feladatok elvégzését is: technikai segítség, tartalomfrissítés, hibaelhárítás.
A szolgáltatás díját egyedi árajánlatkérés alapján állapítjuk meg.
Létrehozunk egy Google Ads hirdetési fiókot, ha ez már van, akkor egy másolatot a fontosabb adatokkal és optimalizáljuk, hogy a lehető legtöbb megkeresés, árajánlatkérés legyen az adott költségkeretből.